Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
 
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
 
Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
 
1. Обміняти товар належної якості.
 
2. Повернути товар належної якості.
 
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
 
 
Який товар підлягає обміну:
 
1. Товар, у котрого є чек;
 
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
 
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
 
 
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
 
 
Процедура повернення товару Належної якості*:
  • зателефонуйте за номером +380500716038 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • надішліть нам товар перевізником;
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 2 робочих днів.
Обміну та поверненню товарів неналежної якості підлягають всі категорії товарів на сайті.
 
 
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
  • зателефонуйте за номером +380500716038 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • після отримання товару протягом 2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за окремою домовленістю між Покупцем та Продавцем.
 
 
*Товар належної якості це:
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
 
 
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту, так само за фізичною адресою - вул. Молодіжна, 211, с. Макалевичі, Житомирська обл., Україна
 
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
 
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну